Fotograficznie i modowo?

Dziś wiele tekstu nie będzie bo chcę aby ten blog opierał się przede wszystkim na zdjęciach 🙂 Osobiście zajmuję się fotografią i wszystkim co w jakimś stopniu jest z nią związane a na temat samej mody mam niewiele do powiedzenia, ale ostatnio podjęłam współpracę fotograficzną z Patrycją. Dzięki naszym spotkaniom powstają ‚mam nadzieję’, ciekawe zdjęcia na jej bloga. Zatem jak twierdzi Patrycja z PatrycjaStory welur w tym roku wrócił do łask. Więcej możecie poczytać o tym tutaj – klik. 🙂 Zapraszam serdecznie do oglądania kilku zdjęć z naszej pracy.

 

_mg_0105_mg_0107_mg_0107a

Mała rada fotograficzna, dla osób robiących zdjęcia na swe blogi:

Urozmaicajcie zdjęcia. Bawcie się fotografią tak aby przykuwała uwagę! Jednym z takich sposobów na wyróżnienie swoich kadrów jest fotografowanie przez szybę 🙂 Nie wiem jak dla was ale dla mnie tego typu zdjęcia zawsze nadają ciekawego klimatu. Jeśli jednak nie czujecie się na siłach aby samodzielnie urozmaicać swoje kadry to może skorzystacie z filtrów fotograficznych zwanych akcjami, jakie możecie nałożyć na wasze zdjęcia już w postprodukcji. Więcej o akcjach tutaj.

_mg_0116_mg_0117_mg_0121_mg_0123_mg_0125

Po drugie UŚMIECH!

Przez to, że często współpracuję z ludźmi przy różnych projektach fotograficznych, jestem wręcz zmuszona do odwiedzania wielu blogów. Niestety za każdym razem jestem świadkiem ciekawego zjawiska. Mało jest blogów, przy których czuć, że ludzie prowadzą je z wielką pasją. Mało jest w nich radości, oddania i zaangażowania. Śmiem nawet twierdzić, że większość z nich nastawiona jest nawet na bezpłciowy zysk i wymianę niepotrzebnych obserwacji. Czy na prawdę musi tak być?

_mg_0128_mg_0132_mg_0133_mg_0135_mg_0144_mg_0151_mg_0161_mg_0166_mg_0170

I małe odbicie fotografki w szybkie 🙂 Taki mój backstage ;p

backstage

Chętnie zobaczę wasze blogi.

Poprzednia sesja z Patrycją – klik.

10 Comments Add yours

  1. Te zdjęcia przez szybę faktycznie wyglądają interesująco 🙂 Dzięki za inspirację! A tak przy okazji – świetna torebka 😉

    Polubienie

    1. literattka pisze:

      Przekażę blogerce:p

      Polubienie

  2. Iza pisze:

    Świetne zdjęcia 🙂 i urzekający uśmiech modelki

    Polubienie

    1. literattka pisze:

      Tak działam na fotografowanych ludzi :p

      Polubienie

  3. Nati testuje pisze:

    Mnie również bardzo podobają się zdjęcia robione przez szybę.

    Polubienie

    1. literattka pisze:

      Bardzo dobrze:) dzieki za wizyte

      Polubienie

  4. Bardzo dobry wpis :). Co do obserwacji za obserwację to moim zdaniem jest to częste zjawisko :/. Sama czasami dostaję propozycji obserwacji za obserwację. Po co mi taki obserwator, który tylko podbije statystyki. Wolę ludzi, których tematyka mojego bloga szczególnie zainteresuje 🙂

    Polubienie

  5. Piekno24 pisze:

    Bardzo ciekawa stylizacja, zwłaszcza torebka 🙂

    Polubienie

Skomentuj

