#1 Pomysł na: fajne tło do naszych fotografowanych małych obiektów

Chcę zrobić fajne zdjęcie! Na bloga, do gazetki, na facebooka w celu rozreklamowania produktu, ale moje zdjęcia odbiegają od zdjęć profesjonalnych fotografów. Są po prostu bezpłciowe!!!!

Dziś mam dla Ciebie pewien sposób na uatrakcyjnienie tego co chcesz pokazać światu.

Co będzie Ci potrzebne?

-Komputer (tak to nie żart).

-Mały przedmiot jaki chcesz sfotografować

-Powierzchnia płaska: biała, czarna, kolorowa, odbijająca lub nie (wedle uznania). U mnie był to blat od stolika z Ikei.

-Konfetti – wedle upodobań.

-aparat 🙂

_mg_8307logo

Otwieramy na ekranie komputera wcześniej znaleziony obrazek (Polecam ściąganie obrazków z darmowego portalu jakim jest pixabay). Obrazek ten posłuży nam za tło do naszego domowego projektu. Przed ekranem komputera ustawiamy powierzchnię ( blat stolika umieściłam na książkach gdyż był niższy od samego monitora), na jakiej będzie znajdował się nasz fotografowany przedmiot. W moim przypadku były to perfumy. Dobrze aby wasze komputery stały w źródle światła dziennego czyli w dobrze oświetlonym pomieszczeniu. Z racji tego, że ja wykonywałam to zdjęcie około godziny 20:00 kiedy to o światło już ciężko to doświetliłam sobie plan źródłem ciągłego światła białego z lampy. Dodatkowo dla wzbogacenia efektu waszych zdjęć polecam rozsypać wokół przedmiotu konfetti 🙂

RADA: Dobrze jest umieścić aparat na statywie.

Efekty poniżej:

_mg_8294logo_mg_8296logo_mg_8297logo_mg_8301logo

Prawda, że proste?

10 Comments Add yours

  1. Nihil Novi pisze:

    Świetny patent, muszę kiedyś wypróbować! Zwłaszcza te gwiazdeczki mnie kupiły 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. literattka pisze:

      Polecam:) Bez tych gwiazdeczek było mi jakoś pusto:)

      Polubione przez 1 osoba

  2. Świetny pomysł! 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. Świetny patent! Na to nie wpadłam 😀

    Polubione przez 1 osoba

    1. literattka pisze:

      Zawsze do usług:)

      Polubione przez 1 osoba

  4. Anna pisze:

    świetny pomysł, często zastanawiam się jak w fajny sposób uchwycić przedmioty na bloga 🙂 dzięki za podpowiedź 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. literattka pisze:

      Nie ma za co 🙂 Niebawem więcej podobnych wpisów:)

      Polubione przez 2 ludzi

  5. O kurcze, ależ to genialne rozwiązanie! Uwielbiam takie proste patenty i ten będzie na mojej liście ulubionych. Spróbuję jak tylko będę miała małą dekorację do sfotografowania!

    Polubienie

    1. literattka pisze:

      Chętnie zobacze jak u ciebie to wyjdzie 🙂 Trzymam kciuki!

      Polubienie

Skomentuj

