Zdjęcia Activii dla justynamarkowska.pl

Jakiś czas temu postanowiłam publikować na blogu zlecenia dla innych blogerek i blogerów. Chętnie podejmuję wszelakiego rodzaju współprace, pozwalające na pokazanie mojego punktu widzenia. Tym razem modelem stał się produkt nietypowy, bo jogurt. Szersze zastosowanie zdjęć znajdziecie tutaj.

Zastosowałam biały brystol i  lampę światła stałego (drugiej mi niestety jeszcze brakuje). Ponieważ o tej porze roku ciężko o truskawki, zamiast nich użyłam sznurka z elementem czerwieni.

_MG_9968_MG_9989_MG_9990_MG_9996

Wszystkich blogerów chętnych do współpracy zapraszam do zakładki współpraca.

14 Comments Add yours

  1. Moniko, dziękuję Ci za te przepiękne zdjęcia! Było super profesjonalnie, szybko i przede wszystkim bardzo kreatywnie! Będę polecać Cię wszystkim swoim znajomym blogerkom 🙂

    Lubię to

  2. glowlifestyleblog pisze:

    Bardzo fajne zdjęcia wyszły 🙂 Ehh mi też dokucza pochmurna pogoda przydało by się już słonko to i zdjęcia by się przyjemniej robiło 🙂

    Lubię to

  3. Zdjęcie jak z reklamy. Masz talent do robienia zdjęć.

    Lubię to

    1. literattka pisze:

      Trochę jeszcze im brakuje ale dzięki!

      Lubię to

  4. chciałabym umieć robić takie fotki!

    Lubię to

    1. literattka pisze:

      Miałabym wtedy konkurencję 🙂 :p ale ćwicz. Praktyka czyni mistrza a poradnik foto na moim blogu w miarę powstawania każdemu powinien w tym pomoc 🙂 Zapraszam do śledzenia bloga 😉 Planuje wyzwania fotograficzne dla osob chcących polepszyć swoje blogowe zdjecia;)

      Lubię to

  5. Kasia pisze:

    Ja też chcę robić takie zdjęcia! 😊 Już nie mogę się doczekać naszej wspólnej sesji. 😆

    Lubię to

    1. literattka pisze:

      Juz niebawem kolejny post w poradniku;)

      Lubię to

  6. Można wiedzieć jakim aparatem robisz fotki 🙂 ?

    Lubię to

    1. literattka pisze:

      W zależności czego potrzebuję. Najczęściej jest to canon 6d , czasem canon 30 D i bardzo czesto telefon 😉 ale 6d robie najcześciej. Te zdjęcia były zrobione nim;) już niebawem post o tym jak robic zdjecia na białym tle 😉 Zapraszam do śledzenia bloga za pomocą maila;) Na pewno rady się przydadzą;)

      Lubię to

  7. jogosfera pisze:

    Nie wpadłam na ten brystol wcześniej 😉

    Lubię to

    1. literattka pisze:

      Powiem szczerze, że jest mnóstwo sposobów do robienia zdjęć tanim kosztem;) niestety wszyscy uważają, że trzeba wydawać miliony a jeśli chodzi o zdjęcia w domowym zaciszu to wcale tak nie jest 😉 Zapraszam do śledzenia bloga 😉

      Lubię to

  8. Robisz przepiękne zdjęcia! Jestem zachwycona 🙂

    Lubię to

    1. literattka pisze:

      Niezwykle mi miło 😉

      Lubię to

Skomentuj

